2013. október 8., kedd

Obedience Nemzeti Bajnokság, 06.10.2013 Budapest


        Idén is megrendezésre került az országos obedience bajnokság, ahol nem csak informatikai menedzser, hanem segédbíró is voltam. A versenyen 34 páros vett részt, és mutatta meg tudását, hogy konkuráljanak a 2013-as nemzeti bajnok címért. Ebből én 17 páros munkáját segítettem a pályán. Sok kitűnő, szép munkát láthattam. Nagyon jó hangulatú és színvonalas verseny volt, és ezúton is szeretném megköszönni a szerverezőknek a rengeteg munkát, melyet belefektettek, hogy ilyen jó versenyt tudjunk lebonyolítani.
         Vonattal érkeztem a versenyre így sajnos, ahogyan a bkv-től illik sikerült késni egy picit, így segédbíró társam, Gyopi kezdte el a csoportos feladatok levezénylését, majd amint megérkeztem felváltva mentünk fel a pályára. Egyéni feladatoknál azon párosok egyéni munkáját segítettük akik az általunk levezényelt csoportos feladatoknál voltak, tehát 5 kutyánként váltottuk egymást az egyéni feladatoknál.  A kezdő versenyzők után egy rövid ebédszünetet tartottunk majd jöttek az egyes és kettes osztályban indult kutyák. Egyes osztály indulóit is elfeleztük, majd a két kettes osztályban indult párost én vezényeltem le. Sikerült tartani magunkat a programhoz és délután 5-kor került sor az eredményhirdetésre, ahol Christian (a bíró) kiemelte, hogy nagyon jó versenynapon vett részt és köszöni a segédbírók színvonalas munkáját, a szervezőknek pedig a verseny megrendezését, megemlítette továbbá azt is, hogy nagyon sok szép munkát látott és a jövőben reméli egyre több magyar obedience versenyző lesz hazánkban, és külföldi versenyeken is megtalálhatók leszünk.
        A segédbírói vizsgám letétele óta most vettem másodszor részt segédbíróként obedience versenyen. Habár még van min csiszolnom, pontosítanom, úgy gondolom és a visszajelzésekből is ezt látom, hogy haladok, sikerül fejlődnöm és tanulok.
      Gratulálok minden versenyzőnek, a nemzeti bajnokoknak! Következő versenyen is remélem találkozunk akár a pályán vagy a pálya szélén :) Lentebb pedig megtaláljátok a pályaterveket (a 2.es osztály menetelését módosítottam helyben, de már nem emlékszek hogy hogyan :D )!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése