2013. október 19., szombat

Agility training course, 19.10.2013



       Ezen a héten se unatkoztunk. Ez a szuper pálya pattant ki a fejemből a helyszínen, szerintem nagyon jó lett. Kivételesen nem leírást kaptok arról, hogy hogyan futottuk le, hanem videót, mégpedig Bacsinszky Éva és Csülök, Zeti futamáról.
      Egyedül annyit tennék hozzá, hogy a 13-14 között én franciáztam, de olasszal is szépen meg lehetett oldani, a többi részt én is hasonlóképpen oldottam meg. A pályabejárás során több résznél is felmerültek más variációk is, de azokat mind elvetettük bizonyos okok miatt, és így sikerült ezt a vonalvezetési és handling variációkat kitalálni és megvalósítani.

       Today agility training course, and now you get a video for how we run it :) The handler Éva and her 2 dogs (Csülök and Zeti) had a very nice work in this training, but unfortunatelly we could fixed onyl the last run, where some turn was a little bigger, but you could see how we run the course :)
       Ony at 13rd and 14th jump I do a front cross, but with blind cross it's nice too.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése