2013. december 8., vasárnap

Wintercup 2nd trial

Múlt hétvégén 4 hét kemény betegségem után edzések és a friss levegőn lét nélkül rávettem magam hogy elmenjek versenyre. Nem dédelgettem hiú ábrándokat, hogy dobogósok leszünk, mert hát a 4 hét az sok kihagyás....
Elsőnek az A1-es agility futamot futottuk le, aminek az eleje nagyon tetszett nekem, viszont sajnos a hintánál leragadt a lábam, és éreztem hogy kezdek rosszul lenni, így onnantól a pálya hátralévő része csak arról szólt, hogy ne essek össze, viszont így a pályáról nem akartam lejönni hogy csak megállok és lesétálok. Sajnos itt egy kizárással fejeztük be a futamot. Másodiknak az open jumpingot futottuk. Nagyon de nagyon tetszett Sonic munkája, sajnos a zsákos kúszó után elveztettem fejben magam, így későn szóltam Sonicnak hogy jöjjön oda hozzám, így beszívta a nem arra nyíló kúszó :) Szóval ez a futamunk is egy kizárás lett.
Viszont egyre jobban meg vagyok elégedve Sonic teljesítményével, igaz még  a hibátlan futamok váratnak magukra, de egyre jobban koncentrál rám versenyen, és azt csinálja amit én a testemmel vagy a hangommal mondok neki, igaz még vannak hibáink, de majd beérünk és akkor tarolunk :)
Last weekend we attempted the second division of the wintercup. After my long and serious illness, I didn't like to stand up to the beating, because I was very weakened, but I wouldn't like to pass this competition.
Firstly, the first run was the A1 agility run, where near the see-saw my feet are stuck, and I got a little sick, so after I have sufferedt to steped the finnish line :( The result: dis. But I think Sonic was brilliant, and she  focused me, and did what I ask her :) The second run was open jumping, wher I'm very happy, I think we run very fast and correctly, but after the flat tunnel I lose my thinking, and after the jump I missed my voice to Sonic focused me and not the tunnel, so..... bad handler :D
Finally: I think we could ran two nice runs without result.

VIDEO HERE!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése